538 623 456
Zadzwoń i umów się na spotkanie informacyjne.
Zadzwoń i umów się na spotkanie informacyjne.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak przygotować swojego kota do pierwszego pobytu w hotelu dla zwierząt? Wybór odpowiedniego miejsca, takiego jak np. Hotel i SPA dla zwierząt, PSYtulmy w Krzykowie pod Wrocławiem, to tylko jedna z ważnych decyzji, które musisz podjąć. W tym wpisie wyjaśniamy, jak przygotować swojego pupila do tego wyjątkowego wydarzenia oraz jak zadbać o jego komfort i bezpieczeństwo podczas pobytu.
Przed przekazaniem swojego kota pod opiekę hotelu należy zadbać o kilka kwestii, które ułatwią mu adaptację w nowym środowisku. Przede wszystkim, warto przygotować kota na zmianę otoczenia, na przykład poprzez wcześniejsze wizyty w hotelu czy przekazywanie podopiecznego w ręce znajomych, choćby na chwilę w ich domach. Należy również sprawdzić, czy kot ma aktualne szczepienia oraz czy jest zdrowy.
Podczas pobytu kota w hotelu ważne jest, aby miał ze sobą wszystko, czego potrzebuje: ulubione zabawki, koc, legowisko oraz karmę i smakołyki. Niezbędne jest również spakowanie dokumentów, dotyczących zdrowia kota, takich jak książeczka zdrowia z potwierdzeniem aktualnych szczepień podstawowych przeciw:panleukopenii (symbol na naklejce w książeczce „FPV„), kaliciwirusowi (symbol „FCV„) i herpesvirusowi (symbol „FVR„) oraz – dla kotów wychodzących –wściekliźnie (symbol „R„). Kot powinien być odrobaczony i zabezpieczony przed pasożytami zewnętrznymi.
Kiedy już wybierzesz odpowiedni hotel dla kota i przygotujesz go do pobytu, zadbaj o jego adaptację w nowym środowisku. W Hotelu PSYtulmy w Krzykowie personel dba o to, aby każde zwierzę czuło się jak w domu. Należy jednak pamiętać, że każdy kot jest inny i może potrzebować więcej czasu na aklimatyzację. Dlatego, przed dłuższym pobytem warto zostawić swojego pupila na krótki okres próbny.
Ważnym aspektem pobytu kota w hotelu jest komunikacja z personelem. W Hotelu PSYtulmy w Krzykowie na spotkaniu zapoznawczym klient przekazuje wszystkie niezbędne informacje, dotyczące pupila, takie jak preferencje żywieniowe, zachowanie czy problemy zdrowotne. Klient zabiera również ulubioną karmę, której nie podaje kotu 2 dni przed przyjazdem, by zwiększyć szanse na zjedzenie smakołyku w nowym miejscu.